2017. január 7., szombat

Itt


az új év, és én nem fogadtam meg semmit. Egy dolog nagyon  kell, az egészség, most ért meg igazán bennem a gondolat ezzel kapcsolatban. Az nem fogadalom, hanem kívánsága a jelenlétének, és ezt kívánom másoknak is.
Hideg van, jól felöltözöm. Holnap ugyanis kimegyünk a Fertő tóra, de csak egy rövid időre egy baráttal, hogy aztán annál jobban essen a forró halászlé egy közeli csárdában.
Jól telt a karácsony, jól a szünet, a szilveszter nyugodtan és itthon, az új év szintén.
Süllyed a hőmérséklet már, január van, itt az ideje ennek az időjárásnak. Minden évszakot meg akarok élni. Jobban vagyok, és erre már képes is vagyok.

Boldog, egészségben gazdag új évet kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Minden jónak örülök, amiről írtál. S úgy legyen!

    VálaszTörlés
  2. Teljesűljön a vágyad idén (is)! Ezt kívánom neked! Boldog új esztednőt!

    VálaszTörlés
  3. Annyira örülök hogy jobban vagy!
    Egészségben gazdag boldog új évet kívánok! Jó kirándulást holnapra! ☺

    VálaszTörlés
  4. Én is jó egészséget kívánok neked Éva.
    Kívánom mindenkinek, hogy ne a betegségtől való aggódás foglalja le a gondolatait, hanem azért akarjon egészséges lenni, mert élvezni akarja az életet, mert tanítói feladata van.
    Nagyon fontos vagy nekünk Éva - tudom, másnak is -, de itt a blogon hihetetlenül hiányzol, ha nem vagy, hiányzik a szelídséged, a szép képeid, a gondolataid, a jelenléted...♥

    VálaszTörlés
  5. Boldog új évet neked is Éva! Jó újra olvasni! :)

    VálaszTörlés
  6. ugye a gyűrűid változtak mostanában, mintha lenne új is itt, vagy csak én vélem?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu