2017. augusztus 25., péntek

Kezdés

A gyerekek, még nyári szüneten vannak, mi tanárok, nevelők elkezdtük a tanévet. Elég sűrű feladat, alapos munka előkészíteni.Kint éppen nyári idő van, de úgy csusszanunk bele majd a tanévbe, mint a nyár az őszbe.
Találkoztam a kollégákkal, általában rossz történt velük. Haláleset, betegség... A gyerekek is mesélnek, attól függően kinek milyen a szókincse, milyen eseményeket éltek át. Újra össze kell szoknunk.
Az épület illata már megütött, a a múlt tanévi felújítás festék, és az azt követő tisztítószerek illata keveredett a több évtizedes régi illattal. Ebből is látszik. hogy milyen gyakran van felújítás.
Kávé mellett beszélgetünk majd, máskor és máshol is. Van a tanáriban egy sarok, amit klubnak hívunk, természetesen nem hasonlít rá, de a tanári egy lekerekített sarkának kellett valami nevet adni.
Automatából hozott kávéval, olykor odaballagunk, és valami mindig eszünkbe jut, ami megosztásra érdemes.
A képen az én asztalom néhány kellékkel.


5 megjegyzés:

  1. Kis őszi melankólia...
    Éva, próbáltam kisilabizálni a"kellékeket", de nem sikerült...

    VálaszTörlés
  2. Akkor már én sem csodálkozom magamon. Ha többen sem ismerjük fel a kellékeket, akkor segíts nekünk Éva!

    VálaszTörlés
  3. de hiszen az egy összehajtogatott szemüveg

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Mostmár én is látom. A tollat valamilyen összetekert csomagolópapírnak véltem, a naptárat meg észre sem vettem. Kellemetlen a tompuló látásmód. Szégyellem is magam.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu